מודדים אקספרס

חברת מדידות בזכרון יעקב

באופן פשוט חברת מדידות בזכרון יעקב היא מי שמאגדת תחתיה שורה של מודדים מוסמכים שתפקידם מסתכם במדידות של קרקע, של בניינים, שימוש בידע מתמטי, סטטיסטי, מכשירים מקצועיים ועוד עבור קביעת גודל השטח. חברת מדידות בזכרון יעקב שלא מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר, כלומר, לא נותנת מידע מדויק במקרים שונים, עלולה להביא לשורה של תקלות שסופן לעלות לא מעט כסף.

✔️ חברת מדידות בזכרון יעקב – מודדים מוסמכים

☑️ מומחים בכל סוגי המדידות

✔️ כולל אחריות על העבודה.

☑️ ייעוץ טלפוני חינם עם נציג מטעמנו.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר מחברת מדידות בזכרון יעקב:

הזמינו מודד עכשיו: 077-8043050

כך שבראש ובראשונה אין חשוב מבחירה מושכלת של חברת מדידות מקצועית בזכרון יעקב שתאפשר לכם ולבעלי המקצוע הנוספים איתם אתם עובדים, לקבל את המידע שאתם צריכים במדויק. מה התחומים השונים בהם ניתן להיעזר בשירותים של חברת מדידות, מה המחירים ואיך תדעו לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר, את כל זה נסקור בהרחבה במאמר הבא.

למה צריך סיוע של חברת מדידות בזכרון יעקב?

מדידות הנדסיות הן לא רק חשובות כדי לדעת כמה מטרים של שטיח אנחנו מעוניינים לשים בבית, אלא הרבה פעמים אנחנו מדברים על מה שעוזר לאדריכל להחליט איך המבנה יראה בסופו של דבר גם ברמה העיצובית וגם ברמה הטכנית, חברת מדידה היא האמונה לתת את המידע הזה.

כלומר, מה התנאים שאנחנו צריכים עבור שורה של פעולות. בין אם מדובר על חיזוק של הבניין, על שיפוץ כזה או אחר וכן הלאה. חברת מדידות בזכרון יעקב היא מי שיכולה לשלוח מודד מוסמך שיבצע את העבודה בכלים מתקדמים. חברת מדידות בזכרון יעקב חייבת לבצע בכל פעם מחדש את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי שבסופו של דבר התוצאות ידברו בעד עצמן.

אסור לזלזל בבחירה של חברות מדידה בזכרון יעקב

חברת מדידות בזכרון יעקב נותנת מענה רחב בכל מיני נושאים ותתי נושאים בתחומים שונים, החל מחוות דעת משפטית לאור סכסוך בין שכנים על גודל השטח וכלה בליווי של תהליך בניה על כל המשתמע מכך, מבקשת תיק מידע להיתר ועד למתן חוות דעת עבור קבלת טופס 4 מטעם העירייה.

לבאים מהחוץ נדמה לא פעם כאילו חברת מדידות היא לא מי שעושים עבודה מורכבת מדי, הרי מה הבעיה לקחת מכשיר מדידה ולמדוד? מה שלא מבין מי שמסתכל מהחוץ הוא שהעבודה של חברת מדידות בזכרון יעקב כוללת בין היתר רכישה של כלים מתקדמים על מנת להבטיח שהמדידה תעשה בצורה יעילה וטובה, כמו גם קניה של ידע.

מי שהופך טכנאי מדידות מקצועי בזכרון יעקב צריך לרכוש ידע בסטטיסטיקה, גיאודוזיה, מתמטיקה, הנדסה ועוד. שכן עבודה לא נכונה של חברות מדידה היא מה שמסתכם בסופו של דבר בהרבה מאוד כסף. אם למשל חברת מדידות לא תמדוד נכון את גודל הנכס, הלקוח ישלם תשלום עודף לעירייה עבור ארנונה, אם חברת מדידה תטעה במדידה של גודל השטח, הבניין לא יבנה בצורה נכונה, הליקוי עלול לעלות לא מעט כסף ליזם או לבעל הנכס.

חשוב לזכור כי אנחנו חיים בעידן מתקדם בו טכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר. חברת מדידות מקצועית חייבת לעמוד בקצב וחייבת להיות עם הציוד המקצועי והמתקדם ביותר כל הזמן.

חברות מדידה בזכרון יעקב

אנחנו מתחילים את התהליך בעזרת תכנית מדידה

הדבר הראשון שאותה חברת מדידות בזכרון יעקב צריכה לעשות זה להחליט מה תכנית המדידה. חברת מדידה צריכה להחליט מה השלבים השונים שיאפשרו את המדידה המדויקת ואיך בדיוק אותו מודד מוסמך מתכוון לבצע את העבודה. כאשר אנחנו מדברים על תהליך של מדידות אנחנו מדברים בגדול על כמה חלקים של אותה הפעולה:

מדידה של השטח

כאשר אנחנו מדברים על חברת מדידה שבודקת מידות של בית פרטי למשל, אנחנו חייבים להבין את תנאי הקרקע כדי לדעת איפה בדיוק אנחנו עומדים. רק אחרי שיש בידינו את המפה הטופוגרפית המלאה אנחנו יכולים בכלל לגשת ולהבין איך הכי נכון לנהל את תהליך העבודה.

אל תשכחו, במדידת קרקע כל פרט כאן חשוב וממש יקר ערך כדי שנוכל להבין מה בדיוק הדברים אותם אנחנו צריכים לעשות כדי להגיע, בסופו של דבר, לכדי תכנית מדידה טובה ואמינה שתיתן לנו את המענה שאנחנו צריכים אותו חברת מדידה היא מי שתבואו אליה בטענות במידה וביצעתם החלטות שגויות נוכח מידע כוזב.

מתן חוות דעת על הפרויקט עצמו

המטרה של המודד המוסמך בשלב הזה הוא ללוות את הפרויקט ולראות שאין חריגות. כאמור, יכול להיות מצב בו חברת מדידות בזכרון יעקב מבצעת מדידה עבוד שיפוץ של בית לצורך העניין או על מנת לבצע מדידת נכס לצרכי ארנונה. זה יכול לקרות. בגדול, בדרך כלל, כאשר אנחנו מדברים על פרויקטים של בניה ממש, אנחנו מדברים על מה שהוא מדידה לצורך מתן תכניות מדידה לאורך הפרויקט פשוט כדי שכל הגורמים ידעו שהם עובדים כמו שצריך.

זו עוד סיבה לחשיבות הגדולה כל כך שיש לאותה חברת מדידה חיצונית. משום שכאשר מודד מוסמך מופקד על העבודה אתם יכולים לדעת בוודאות איפה אתם עומדים. הרבה פעמים כאשר משאירים בידיים לא מקצועיות מספיק את העבודה, התוצאה היא בניה לא טובה ולא נכונה של הפרויקט מה שמטבע הדברים מוביל לשורה ארוכה של עיכובים ולהפסד של זמן וכסף.

תהליך מתן התכניות

התכניות והתרשימים אותם נותנת חברת מדידה הם מאוד מהותיים. הן משום שאתם רוצים להיות בטוחים כי אתם יוצרים פרויקט נכון ואיכותי, כזה שמתנהל בדיוק על פי הכללים ועל פי מה שקיוויתם להשיג. באותה הנשימה המטרה היא גם להיות עם כל המסמכים כדי שבכל מקרה של סכסוך משפטי זה או אחר, מה שלצערנו כמובן קורה בענף הבניה כל הזמן, אתם תהיו בטוחים כי אתם נמצאים על הצד הטוב של המפה בסופו של דבר

מה המחיר של עבודה של חברת מדידה בזכרון יעקב?

הרבה פעמים באמת עולה השאלה מה בדיוק המחיר של עבודה של חברת מדידות בזכרון יעקב. התשובה לכך היא תשובה מורכבת. קודם כל, משום שאתם כבר יכולים לראות כי העבודה היא למעשה לא רק לבצע את המדידה וללכת הביתה. אנחנו מדברים בגדול על עבודה הכוללת מספר שלבים כדי להגיע לתוצאה הרצויה בסופו של דבר.

לכן הרבה פעמים, הצעת מחיר מודד לא תהיה פשוטה ותכלול סעיף אחד בלבד. אנחנו מדברים על מחירון מודד מוסמך שבאופן טבעי פשוט חייב לכלול כל מיני חלקים כדי שאנחנו נוכל להבין ולדעת בצורה טובה מה קורה בכל פעם. העבודה של חברת מדידות למעשה מלווה אתכם לאורך כל התהליך, ממש כל הזמן.

אגב, כמה עולה מודד מוסמך? זו שאלה שאנחנו חייבים לענות עליה, כמובן, לצד הבנה טובה יותר של הנתונים. באיזה סוג של בית או מבנה מדובר, מה כל הפרטים שאנחנו צריכים לדעת וכן הלאה. רק היכרות עם כל הפרטים תעזור לנו להבין באמת איפה אנחנו עומדים בסופו של דבר.

מה שכן אפשר להגיד הוא שלא מדובר על סכומים גבוהים מאוד כאשר מדובר על ענף הנדל"ן. כאשר אתם פונים לסיוע של חברת מדידות בזכרון יעקב מטבע הדברים אתם יכולים לראות איך המחיר עבור העבודה יורד. שכן חברת מדידות, היא מי שיש לה יותר כוח ולכן יכולה לשחק עם המחיר ולתת לכם אלטרנטיבות טובות יותר בסופו של דבר.

אתם רוצים לבחור חברת מדידות מקצועית וטובה בזכרון יעקב

אמנם חוקי הבניה בישראל לא משאירים הרבה מקום לדמיון. אנחנו מודעים היטב לכל הדרישות שעלולות לעיתים להישמע לגמרי הזויות. אבל האמת, כאשר אנחנו מסתכלים על הדברים כהווייתם אנחנו חייבים להודות כי מדובר על מה שבאמת צריך להתייחס אליו בכובד ראש. בסופו של דבר, רק חברת מדידות בזכרון יעקב טובה ומקצועית תוכל להבטיח כי עבודת הבניה שאתם אמונים עליה תיעשה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. יציאה לדרך בלי ביצוע נכון של כל שלבי ההכנה, זה מה שבסופו של יום עלול לפגוע רק בכם.

מה כוללת עבודה של חברות מדידה בזכרון יעקב?

כדי להבין טוב יותר את השירות אותו נותנות חברות מדידה, חשבנו לפרוט את התחומים בהם אלו נדרשות.

חברות מדידה נותנות שירות בכל הנוגע לארנונה

מדידת שטח דירה זה רק פסיק מהעבודה של חברות מדידה בתחום הארנונה. חברת מדידות בזכרון יעקב היא זו שתפקידה להגדיר מה השטח בו מתגורר בעל הנכס או הדייר מה שיביא בסוף את העירייה לקבוע מה יהיה סכום הארנונה אותו המשפחה תידרש לשלם.

תשריט בית משותף

כדי שיירשם בטאבו למי שייך כל חלק בבניין יש ליצור תשריט בית משותף. התשריט צריך להיות צמוד להיתר

ומדובר על טופס אותו ממלאים מטעם משרד המשפטים. אפשר לערוך את הטופס באופן מקוון אבל כדי לדעת בדיוק מה השטח של כל אחד, לשם כך יש צורך בעבודה של חברת מדידות בזכרון יעקב שתבצע את העבודה. הרבה פעמים חברות מדידה הן אלו שנותנות חוות דעת משפטית במקרים הללו, כך שגם לזה נכון להתייחס בכובד ראש.

חברת מדידות בזכרון יעקב ותהליך הבניה

ישראל היא מדינה בה בירוקרטיה היא חלק בלתי נפרד מכל תהליך בניה. חברת מדידות היא הרבה פעמים גורם חשוב מאוד שבלעדיו אי אפשר לצאת לשום תהליך בניה. במקרה הזה אגב, מודד מוסמך מומלץ הכרחי משום שמדובר על תהליך מורכב וכזה הדורש יד מיומנת. אבל לפני שנדבר על אלו, נדבר על ארבעה נקודות לאורך תהליך בניה בה יש צורך בשירות של חברת מדידות בזכרון יעקב:

ראשית, חברת מדידות נותנת מסמכים שיוגשו בבקשת מידע להיתר

כל תהליך בניה בארץ מחויב במתן אישור של הרשויות המתאימות. תיק מידע להיתר הוא המקום בו היזם מאגד את המידע הרלוונטי עבור הרשות המוניציפלית על מנת שזו תאשר את התכנית שלו. חברת מדידות היא זו שנותנת את המידע על השטח בכל היבט. בין אם מדובר על הטופוגרפיה של השטח, הגודל שלו ועוד. כמובן שלשם כך על חברת מדידות להיעזר באנשי מקצוע מעולים הנעזרים בתחומי ידע אותם ציינו קודם, גיאודוזיה, סטטיסטיקה, מתמטיקה, הנדסה ועוד. המטרה היא לתת לרשות המוניציפלית כמו גם לאדריכל בזכרון יעקב בהמשך את כל הידע שיאפשר לו ליצור תכנית בניה שתתאים לנתונים בשטח באופן מלא.

חשוב לשים לב לכך שיש להזמין משרד מדידות לאחר שבחרתם אדריכל, שכן תוקף תכנית מדידה הוא עבור שישה חודשים מרגע ביצוע העבודה. זאת משום שעלולים לחול שינויים לא צפויים שעלולים לשבש את תכנית הבניה שנוצרה עבור מדידה ישנה מדי.

בשלב השני חברת מדידות תוציא את התכנית מהכוח אל הפועל

עם היציאה לשטח, לאחר קבלת כל האישורים, על חברת מדידות בזכרון יעקב ללוות את תכנית הבניה ולהבטיח כי המבנה ממוקם בנקודה הנכונה. חברות מדידה בזכרון יעקב שולחות במרבית המקרים אנשי מקצוע שיסמנו את השטח ויאפשרו לעובדים להתחיל במלאכתם.

המדידה השלישית היא בחינה של יסודות המבנה

כדי להבטיח כי העבודה אכן מתבצעת בצורה נכונה חברות מדידה בזכרון יעקב שולחות עוד איש מקצוע שיבחן את מיקומם של היסודות. כאמור, כל תקלה שמגלים אותה בדיעבד היא מה שבסופו של דבר יביא לליקוי שיעלה כסף. לכן חשוב כל כך לבצע את המדידה בצורה מושכלת מתוך הבנה כי לכל טעות יש משקל וכי יש לנהוג בזהירות מירבית.

מדידה רביעית לצורך קבלת אישור עבור טופס ארבע

כדי שיינתן היתר כניסת דיירים לבניין על חברות מדידה בזכרון יעקב לשלוח את מי שתפקידו לראות כי קיימת התאמה בין המצב בשטח ובין מה שאושר בתכנית המקורית. כאן אנחנו כמובן לא מדברים על מה שתפקידו למנוע תקלה, אבל בכל זאת מדובר על שירות חשוב והכרחי שיבטיח כי הבניין או הנכס ישמשו בסופו של דבר למגורים הלכה למעשה.

אמנם מדובר במה שהמדינה עצמה מחייבת כל מי שמעוניין לבנות בשטחה. אבל, עם זאת, אנחנו מדברים על שירות הכרחי שמטרתו לשמור עליכם מפני טעויות שעלולות להיגרם לאורך התהליך.

הצעת מחיר מודד בזכרון יעקב

למה אנחנו מדברים על הצעת מחיר מודד ופחות על מחירון מודד מוסמך? בייחוד משום שמדובר על תהליך ארוך בדרך כלל, כמו שניתן לראות, כך שכאשר בוחרים חברות מדידה בזכרון יעקב עבור תהליך שנוגע לתחום הבניה אנחנו מדברים על ספקטרום רחב של מחירים ועל הצעות מחיר שבדרך כלל יפרידו בין העבודה המשרדית לעבודה בשטח.

רק נגיד כאן בסוגריים כי העבודה הרבה פעמים מלווה בשימוש בטכנולוגיות חדשות ובאנשי מקצוע מעולים שעברו הכשרה מקיפה כדי לתת לכם שירותי מדידה. כך שהרבה פעמים, כדי למנוע תקלות שנוצרו בעקבות רשלנות של מי שלא מנוסים ומיומנים בתחום, כדאי לשלם את הכסף הנוסף ולהבטיח שירות מעולה.

ככלל נאמר שהמחיר ינוע בין 250-300 שקלים לשעה, תלוי במקרה כמובן.

חברת מודדים אקספרס כאן עבורכם!

'מדידות אקספרס', החברה שלכם לביצוע של מדידות מקצועיות מההתחלה ועד הסוף. בין שירותינו תמצאו: מדידות להיתר בניה, טכנאי מדידות בזכרון יעקב, רישום פרצלציה, מודד מוסמך מומלץ ועוד. אנחנו, חברת מדידות בזכרון יעקב המתמחה בתחום כבר חמש עשרה שנים. בתור חברת מדידה מקצועית אנחנו כמובן נעזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להבטיח, ממש כל פעם מחדש, שאנחנו מבצעים את העבודה שלנו כמו שצריך ושבראש ובראשונה אנחנו נותנים לכם את הנתונים שאתם צריכים.

חברת מדידה היא מי שצריכה לאפשר לכם לבצע את תכנית הבניה על הצד הטוב ביותר שלה. אם אנחנו לא ניתן לכם את המענה המקצועי הדרוש, מי ייתן? בתור חברת מדידה מקצועית זו המקצועיות שלנו וזה מה שאנחנו חורטים על דגלנו כל יום מחדש.

מודד מוסמך הוא מי שלמד, קיבל את ההכשרה המקיפה כמו גם את ההסמכה של משרד הבינוי והשיכון שהסמיכו אותו להפוך מודד מוסמך. העבודה של מודד מוסמך הרבה פעמים נראית תמוהה למביטים מן החוץ. יש מי שחושבים כי מדובר בעוד שירות עליו יש לשלם בענף הבניה, כאילו היה זה מס כזה או אחר.

5/5 - (26 דירוגים)

כדי לבצע למעשה כל פרויקט הנדסי בצורה נכונה אנחנו צריכים לקחת את המידות של המקום בו אנחנו מעוניינים להקים את הפרויקט מה שעושה כמובן חברת מדידה מקצועית.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן