מודדים אקספרס

מודד מוסמך בצור הדסה

מודד מוסמך הוא מי שלמד, קיבל את ההכשרה המקיפה כמו גם את ההסמכה של משרד הבינוי והשיכון שהסמיכו אותו להפוך מודד מוסמך. העבודה של מודד מוסמך בצור הדסה הרבה פעמים נראית תמוהה למביטים מן החוץ. יש מי שחושבים כי מדובר בעוד שירות עליו יש לשלם בענף הבניה, כאילו היה זה מס כזה או אחר.

✔️ מודד מוסמך בצור הדסה

☑️ מומחים בכל סוגי המדידות

✔️ כולל אחריות על העבודה.

☑️ ייעוץ טלפוני חינם עם נציג מטעמנו.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר ממודד מוסמך בצור הדסה:

הזמינו מודד עכשיו: 077-8043050

מה כוללת עבודה של מודד מוסמך בצור הדסה?

אנחנו כאן כדי לתת לכם מעט מושג על העבודה של מודד מוסמך בצור הדסה הניתנת במספר מקרים: מדידת קרקעות, בדרך להגשת בקשה מידע להיתר, כאשר צריך לקבל חוות דעת משפטית, מדידה לצורכי ארנונה או להכנת תשריט בית משותף, בתהליך שיפוצים וכן הלאה.

אם אתם מחפשים מודד מוסמך בצור הדסה, זה המקום!

אנו 'מודדים אקספרס' מתמחים בתחום המדידות כבר חמש עשרה שנים. את השירות ניתן לקבל בכל אזור הצור הדסה. אצלנו תוכלו לקבל מגוון שירותים, החל במדידת נכסים לצורך ארנונה ועד מדידת שטח עבור בקשה מידע להיתר. אצלנו תקבלו שירות מהיר, אפקטיבי, כזה שיאפשר לכם להתקדם בכל נושא עבורו אתם מחפשים את שירותיו של מודד מוסמך ומקצועי בצור הדסה. אנחנו נשמח לעזור לכם ואתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט.

מודד מוסמך צריך לעבור הכשרה מקיפה

אמנם את העבודה של מודד מוסמך בצור הדסה אתם רואים בסופו של דבר כסוג של שירות נוסף אותו אתם מקבלים לאורך תהליך בניה, כאשר אתם רוצים להוריד בתשלום הארנונה או כאשר יש לכם צורך בחוות דעת משפטית. אבל בראש ובראשונה מודד מוסמך הוא לא רק נותן שירות כי אם מי שהתחום שלו מבוסס על עולם המדע.

כדי להפוך להיות מודד מוסמך על בעל המקצוע ללמוד שורה של תחומים ביניהם: גיאודוזיה, שזו טכניקה המאפשרת ללמוד ולנתח את המידות של כדור הארץ, מתמטיקה והנדסה, העוזרות לאותו מודד קרקע לקבל החלטות הנוגעות לגודלו המדויק של בניין או של קרקע, מיפו, שיטה נוספת למדידה של קרקע והנחה של עצמים עליה, טופוגרפיה, חקר השטח של כדור הארץ ועוד.

כלומר, מודד מוסמך בצור הדסה אולי מבצע בסופו של דבר פעולה שעבור המביט מהחוץ נדמית כבירוקרטיה ותו לא, אבל בפועל מדובר על מי שעושה עבודה משמעותית בניסיון להבין בדיוק מה הגודל של שטח מסוים, מה גודל הבניין או הבית וכן הלאה.

לאורך העבודה מודד מוסמך נעזר בכל הידע שלמד כדי להבטיח כי מדידות אותן הוא מבצע יהיו מדויקות ונכונות בסופו של דבר. שכן מודד מוסמך שלא יודע לבצע מדידה מדויקת, במידה רבה הוא איש מקצוע שאין איך להיעזר בו באמת.

בפסקאות הבאות נדבר הלכה למעשה על העבודה של מודד מוסמך בצור הדסה. איך הוא יכול לעזור לכם ומה כדאי לכם לדעת.

מודד מוסמך צור הדסה

מה התפקיד של מודד מוסמך בצור הדסה?

התפקיד של מודד מוסמך בצור הדסה מתפרס על פני כל מיני סוגים של עבודות. זו יכולה להיות מדידת שטח עבור מתן תוצאות לחברה שמעוניינת להקים בניין בתא שטח זה או אחר.

מודד מוסמך בצור הדסה הוא כמובן גם מי שיכול לבצע מדידת שטח הדירה לצורך ארנונה. הרבה פעמים שואלים מדוע צריך בכלל מודד מוסמך? הרי לא מדובר על בדיקה אותה אנחנו יכולים לבצע בעצמנו? התשובה לכך מורכבת מכמה סעיפים:

קיימים מקרים בהם הטכנולוגיה הדרושה נמצאת רק אצל מודד מוסמך

מודד מוסמך בצור הדסה עם טכנולוגיה מיוחדת נדרש בעיקר כאשר מדובר על מדידה של תא שטח זה או אחר. חברת מדידות בצור הדסה היא הרבה פעמים מי שמחזיקה בציוד, בעיקר כאשר אותו מודד מוסמך נדרש למדוד קרקע עבור בניה מה שדורש ממנו להביא את הממפה הטופוגרפית של השטח. כלומר, תכנית מדידה אותה מכין מודד מוסמך היא מה שמכתיב את העבודה עבור מי שאמונים על הפרויקט.

כך שבאופן טבעי, מודד מוסמך בצור הדסה הוא מי שצריך להיות בעל הקישורים והיכולת הטכנולוגית לתת לכם את המידע. כמובן שכדי להביא את התוצאות ולהציג את הנתונים הנכונים אי אפשר פשוט לבוא עם מטר לשטח ולקוות שהתוצאה תהיה נכונה.

מודד מוסמך בצור הדסה הוא מי שיכול לתת לכם את המסמך המשפטי שמעיד על גבולות הבית

כמובן שאתם יכולים לקחת מטר ולבדוק מה בדיוק הגודל של השטח שלכם עבור הארנונה. אבל מטבע הדברים, אף אחד לא יקבל את מה שאתם טענתם שהוא נכון. הרשות המוניציפלית תרצה לראות עדות של מודד מוסמך בצור הדסה שיעיד על כך שהנתונים נכונים ובאמת הבית שלכם קטן מכפי שרשמתם לכתחילה.

את זה כמובן יכול לעשות רק מודד מוסמך בצור הדסה. רישיון מודד מוסמך מקבל מי שעבר את ההכשרה ואת ההסמכה לתפקיד וזה גם מי שיכול להגיד מה באמת הגבולות של הבית שלכם בסופו של דבר.

מדידת קרקע עבור היתר בניה

תהליך בניה מאפס הוא תהליך בו על האדריכל והמהנדס לקבל את כל הנתונים כדי להבטיח שאלו יתכננו תכנית בניה המתאימה לתוואי השטח באופן מלא. מדידות הנדסיות הן מדידות קריטיות לאורך יצירת בקשה מידע להיתר.

אגב, לא רק משום שמדובר על מה שהחוק דורש, אלא גם, במידה רבה, משום שמדובר על מה שנועד להבטיח כי התכנית אותה יכתוב האדריכל תהיה מדויקת ותתאים בדיוק לתנאים בשטח. בייחוד במקרים כאלו חשוב לקחת מודד מוסמך מומלץ בצור הדסה. משום שכל תקלה לאורך תהליך המדידה לפני יצירת תכנית בניה ולפני ההגשה של מידע להיתר לעירייה, יכולה להשפיע בהמשך על תכנית הבניה שתאושר ועל תהליך הבניה עצמו.

כאמור, מדובר על תהליך מורכב בו מודד מוסמך בצור הדסה צריך לגייס את כל משאבי הידע שצבר לאורך השנים כדי לבצע מדידה מדויקת מבחינה מתמטית וטופוגרפית.

מודד מוסמך בצור הדסה יבוא בשלבים מאוחרים יותר גם כן

מודד מוסמך בצור הדסה הרבה פעמים יבוא שוב, לאחר קבלת האישורים, למספר שלבים נוספים המאפיינים את תהליך הבניה כולו:

מודד מוסמך ילווה את תהליך על ידי סימון קווי המבנה בשטח

אחרי שמקבלים את האישורים הנדרשים ויוצאים לדרך, על אותו מודד מוסמך בצור הדסה לעזור לקבלן ולאדריכל להבין בדיוק איפה המבנה עתיד להיבנות בשטח. כאמור, מדובר על תהליך מורכב הדורש את כל הידע אותו צבר מודד מוסמך כדי להבטיח כי באמת הבניין עתיד להיות ממוקם במקום הנכון, המיועד לו מראש. מודד קרקע מוסמך בצור הדסה הוא מי שמלווה בדרך כלל את התהליך בשלב הזה.

מודד בצור הדסה יראה בשלב השלישי כי היסודות ממוקמים בנקודות הנכונות

כאן מגיע השלב השלישי בליווי של מודד מוסמך בצור הדסה את תהליך הבניה. משום שהעבודה של מודד עוסקת רובה ככולה ביחסים שבין המבנה ובין הקרקע חשוב שזה יראה כי באמת הכל ממוקם במקומו המדויק כדי שתכנית הבניה תוכל לצאת מן הכוח אל הפועל. כאמור רישיון מודד מוסמך הוא לא מה שבא ברגל, בייחוד משום שמדידה לא מוצלחת עתידה להיות ממש הרת אסון בסופו של דבר.

המודד מגיע בשלב הרביעי והאחרון כדי לבצע מדידה עבור טופס 4

אין מבנה בו ניתן לשכן דיירים שלא מקבל את האישור של הרשות המקומית לתקינות המבנה. התפקיד של מודד בצור הדסה הוא בשלב הזה בירוקרטי והוא לתת את חוות הדעת המשפטית שתפתח את דלתות המבנה לדיירים החדשים.

מדידת שטח הדירה לצורך ארנונה

תחום נוסף שאנו רואים פעמים רבות מודד מוסמך בצור הדסה מבצע את עבודתו הוא כל מה שנוגע לתשלום הארנונה. אין מי שלא יודע כי תשלום הארנונה נגזר מגודל השטח של הנכס. הדבר נכון גם במקרה של נכסים המיועדים עבור פעילות מסחרית והדבר נכון גם בבתים פרטיים. מודד מוסמך הוא מי שיכול לאפשר לכם לשלם בסופו של דבר הרבה פחות כסף על הנכס כל עוד תציגו את חוות דעתו לעירייה או לרשות המוניציפלית.

בדרך כלל עבודה של מודד מוסמך בצור הדסה בתחום הזה היא לא מורכבת או מסובכת יותר מדי, הרי בסך הכל מדובר על מדידה של בניין או בית. אבל האמת היא כי ישנן כמה נקודות שבכל זאת כדאי להתייחס אליהן כדי שתבינו יותר טוב במה דברים אמורים:

מודד מוסמך מבצע מדידות פנים בצור הדסה: כדי לשלם ארנונה יש לקבוע מה גודל הנכס. לעיתים פשוט מי שמדד את הנכס מטעם העירייה לא ביצע את העבודה שלו כמו שצריך מה שבפועל עולה לכם כסף. מודד מוסמך הוא מי שיכול לבצע את המדידה עבורכם ולתת חוות דעת משפטית שתשנה את המצב. כמובן שמי שיכול לתת את חוות הדעת הוא רק מי שקיבל הסמכה ואת אישור לביצוע העבודה.

מודד מוסמך מבצע תשריט בית משותף בצור הדסה

הכנת תשריט בית משותף הוא תהליך בו נרשם בטאבו מה החלק של כל דייר. נניח אנחנו מדברים על בניין בין ארבע קומות. לבניין יש חצר משותפת, אם נניח שבבניין חיים ארבעה דיירים, השטחים הציבוריים של המבנה, החצר או המחסן מתחלקים באופן מסוים בין הדיירים. כדי שניתן יהיה להבין מבחינה משפטית מה שייך לכל אחד, יש לבצע תשריט בית משותף בצור הדסה.

מחיר מודד מוסמך בצור הדסה והסביבה

כמה עולה מודד לדירה זו שאלה כללית, תלוי במקרה. אם אנחנו מדברים על מדידה כללית, לצורכי ארנונה או בעקבות סכסוך שכנים, העבודה תהיה בדרך כלל בגובה של 250-300 שקלים לשעה של עבודה או לפי מ"ר שזה תלוי בעיקר בגודל המבנה. אבל, כאשר מדובר על תהליך אותו מלווה מודד מוסמך בצור הדסה לצורך בניה, אז אנחנו מדברים על סיפור אחר.

בדרך כלל במקרים הללו תקבלו הצעת מחיר מודד מוסמך בצור הדסה שייתן לכם לבין בדיוק מה עתיד להיות פירוט העבודה לצד המחירים עבור כל אחת מהפעולות. במרבית המקרים יהיה פער בין העבודה המשרדית ובין העבודה בשטח.

ההמלצה היא כמובן לעולם לא לבחור משרד מדידות בצור הדסה זול מדי. אל תשכחו כי מדובר על עבודה מורכבת הדורשת בין היתר ציוד איכותי ומכשור מתקדם. ללא אלו העבודה בסופו של יום לא תהיה אפקטיבית והיא תהיה פשוט בזבוז של זמן וכסף.

הצעת המחיר היא גם הזדמנות עבורכם לדעת מה השירות אותו אתם מקבלים ממודד מוסמך. משום שמדובר על שלבים שונים לאורך תהליך הבניה, חשוב שתדעו כי אתם עובדים עם מי שאתם סומכים עליו שלא יעזוב באמצע. חברת מדידות מקצועית תדע ליזום ולהביא לכם הצעת מחיר מיוזמתה.

מודדים אקספרס בשבילכם לביצוע מדידה מדויקת בצור הדסה ובזמן!

מחפשים שירות של מודד מוסמך בצור הדסה? אנחנו כאן. אצלנו תוכלו לקבל שירות מעולה ממי שבקיאים בתחום כבר חמש עשרה שנים. אם אתם מחפשים שירות בצור הדסה עם טכנולוגיה מתקדמת מוזמנים ליצור איתנו קשר.

5/5 - (26 דירוגים)

תפקידו של המודד הינו חשוב וקריטי לפני תהליך הבניה או השיפוץ ובעזרתו ניתן לקבל את גודל השטח האמיתי ואת העצמים המונחים עליו.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן