מודדים אקספרס

מודד מוסמך מחיר

לחפש חברת מדידות זולה כמו מודד מוסמך מחיר נמוך, זו משאלת ליבם של כל הישראלים. הרי כאשר מדובר על תהליכים בענף הבניה שלכתחילה עולים לא מעט כסף, רבים מחפשים את הדרך להוזיל את העלויות שכרוכות בתהליך הבניה.

מחיר מודד מוסמך – איך הוא נקבע?

מודד מוסמך מחיר נמוך זה מה שגם אתם יכולים למצוא, אבל חשוב מזה זה להבין מה בדיוק כולל המחיר שגובה מודד מוסמך ומדוע אלו המחירים.

שכן על פניו זה נשמע כמעט מוזר לא למצוא מודד זול, אבל האמת היא כי העבודה של מודד בתים היא עבודה לא פשוטה. היא דורשת מכשור מתקדם ובעיקר הרבה מאוד ידע שנאסף לאורך שנים.

כדי שתבינו את כל מה שאתם צריכים לדעת על מודד מוסמך מחיר, אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע שחסר לכם בנושא.

אמרתם מודד מוסמך במחיר שפוי? אמרתם 'מודדים אקספרס'

אם אתם מחפשים מודד מוסמך מחיר שפוי והוגן, אנחנו כאן כדי לספק לכם את המענה הזה. 'מודדים אקספרס' זו חברת מדידות שקיימת כבר חמש עשרה שנים בקירות ושהמטרה שלה היא לאפשר לכל אחד לקבל שירותי מדידה במחירים נוחים ומשתלמים.

עצם זה שאנחנו ומספקים לכם מודד מוסמך זול לא הופכת את העבודה לזולה יותר. אנחנו מקפידים על מתן שירות איכותי, אחראי, נתונים שניתנים לאחר שימוש במכשור איכותי וכן הלאה. אנחנו לא מפקירים אתכם לבד בשטח לעולם. את השירות שלנו ניתן למצוא בפריסה ארצית היכן שנוח לכם.

מחירון מודדים
מחירון מודדים

מחירון מודד מוסמך

אמנם אנחנו מדברים על טווח גבוה של מודד מוסמך מחיר, בגלל כל הפרמטרים עליהם דיברנו לעיל. בכל זאת, יש כמה מקרים בהם אנחנו כן יכולים להצביע על הטווח של מחירון מדידות:

מחירון מודדים 2024 מחיר (לפני מע"מ)
מדידה נכס לארנונה לפי מ"ר 1,350-3,600 ₪
מדידת בית לפני שיפוץ לפי מ"ר 1,300-3,200 ₪
מדידה להיתר בניה (מדידה אחת או סט מדידות) 1,600-6,500 ₪
מדידת קרקע או שטח מגרש 1,500-3,000 ₪

במידה ומדובר על מדידת נכסים צורך ארנונה, בדרך כלל המחיר יהיה בערך 1,500 ₪ עבור מדידה בודדת ומתן הנתונים. הרבה פעמים עולה השאלה האם המחיר מצדיק את העבודה.

אנחנו רוצים לשאול אתכם בתמורה האם לא יותר הגיוני לשלם פעם אחת ולדאוג לכך שלא תמצאו את עצמכם משלמים בכל חודשיים מחדש סכום גבוה עבור תשלומי הארנונה שאתם לא באמת אמורים לשלם אותו?

מחירון מודד מוסמך
מחירון מודד מוסמך

עלות מודד מוסמך, ממה נגזר מודד מוסמך מחיר?

מודד מוסמך מחיר נגזר ונקבע ומשתנה ממקרה למקרה, אך ישנם שלושה פרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר הסופי של ביצוע המדידה

ההכשרה שאותה עבר המודד

הכשרה של מודדים מוסמכים עורכת ארבע שנים של לימודים בתחום מדידות גאודזיה כמו גם מיפוי הנדסי.

מדידות הנדסיות זו לא פעולה אותה כל אחד יכול פשוט לעשות בלי שום בעיה, מדובר על אתגר משמעותי שצריך לדעת כיצד צולחים אותו על הצד הטוב ביותר.

המחיר נגזר במידה רבה מכך שמדובר על עבודה שלא כל אחד יכול לעשות.

אגב, גם אתם לא הייתם רוצים שכל אחד יבצע את העבודה, אלא רק מי שיש לו את הכלים האובייקטיבים לתת לכם את הנתונים המדויקים בצורה הטובה ביותר.

הכלים לביצוע המדידה

לא כל מדידה דורשת את אותם הכלים. אבל אנחנו בכל זאת, בכל תהליך של מדידה, מדברים על אתגר מאוד גדול. כי השאלה היא איך אנחנו יכולים לקחת את תא השטח ולבצע בו מדידות מדויקות?

הרי הרבה פעמים אנחנו לא ניקח סרגל מדידה, אלא ניאלץ לבצע שורה של פעולות שיאפשרו לנו להבין מה השיפוע בין המפלסים השונים בשטח הקרקע, מה בדיוק הגודל של השטח, מה ממוקם איפה וכן הלאה.

אם מודד מוסמך צריך להפעיל מכשירי GPS, מכשור לייזר מתקדם ורחפנים שיצלמו את גודל השטח בתלת ממד, אפשר להבין איך הקונסטרוקציה הזו משפיעה בסופו של דבר על מודד מוסמך מחיר.

גודל ומורכבות הפרויקט הרלוונטי

מחיר מודד מוסמך מושפע גם מהאופי של הפרויקט הרלוונטי, הקונקרטי.

מחיר מודד מוסמך שמבצע עבודה פשוטה של מדידת נכס לצורך תשלום ארנונה לא יהיה מודד מוסמך מחיר עבור ארבע מדידות לאורך פרויקט בניה, את זה כל אחד יכול להבין.

כלומר, בכל הנוגע לתחום הזה צריך להפעיל כל פעם את ההיגיון מחדש ולהבין איך מחיר מודד יראה אחרת כעת.

מחירון מדידות
מחירון מדידות

מחיר מודד מוסמך למדידה להיתר

מחיר מודד מוסמך עבור תהליך בניה זה כבר סיפור הרבה יותר מורכב. שכן אנחנו מדברים למעשה על ארבע סוגים שונים של מדידה לאורך אותו פרויקט.

בהתחלה אנחנו צריכים לדבר על מודד קרקע מחיר, אחר כך על מחיר מדידת דירה עבור טופס ארבע וכן הלאה.

משום שמטבע הדברים הדבר הפחות נכון זה לדבר על מודד מוסמך מחיר של כל אחת מהפעולות הללו בנפרד, בדרך כלל מה שעושים זה לחבר בין הפעולות השונות וליצור חבילה אחת.

את החבילה הזו מתמחרים בדרך כלל במחיר של כ-5,000 ₪. אם בחרתם לקחת מודד מוסמך בשלבים הראשונים של העבודה, כדי להביא את התוצאות המדויקות ביותר לאדריכל.

אבל בהמשך וויתרתם ובחרתם דווקא במי שהוא מודד מוסמך עם מחיר נמוך, בגלל שמדובר כביכול על פעולה שכוללת בעיקר עניינים בירוקרטיים, המחיר יהיה בין 1,500-3,000 ₪ עבור מדידה, תלוי במקרה.

מודד מוסמך מחיר נמוך לא בהכרח משתלם

כאמור, אין ישראלי שלא רוצה למצוא מודד מוסמך מחיר נמוך. אין ישראלי שלא אוהב כאשר מורידים לו מהסכום אותו הוא נדרש לשלם בסופו של דבר. אבל, חשוב לזכור כי פעולת המדידה היא לא רק על מנת שתוכלו לסמן וי.

מדובר כאן על הרבה יותר מזה. מודדים מוסמכים זולים שלא מבצעים את העבודה שלהם כמו שצריך עלולים להביא לכדור שלג שיתפוצץ לכם בסופו של דבר.

שכן אם אתם בוחרים מודד זול אבל בסופו של דבר מגלים כי הוא לא נעזר בציוד מתקדם ולכן הנתונים שזה מסר לאדריכל היו לא נכונים, מי שישלמו על כך את המחיר יהיו אתם.

אם אתם בוחרים מודד מוסמך מחיר זול אבל בסופו של דבר הנתונים של גודל הבית שלכם עבור תשלום ארנונה כל פעם יוצאים עם שגיאה, בסוף אתם תמצאו את עצמכם משלמים יותר. משפט חכם אמר פעם: 'אני לא עשיר כדי לקנות בזול'.

אנחנו לא אומרים חלילה לבחור באנשי מקצוע שמציעים מחיר מופקע. אנחנו כן ממליצים, מכל הלב, לחשוב על הבחירה שלכם.

תקחו בחשבון כי יכול להיות שהבחירה הנכונה ביותר במקרה שלכם היא לבחור מודד מוסמך מחיר מעט גבוה יותר באופן יחסי, אבל כזה שיבצע את העבודה פעם אחת ולא יטריד אתכם יותר.

עלות מדידה
עלות מדידה

מה כדאי יותר, לשכור משרד מדידות זול או מודד מוסמך מחיר נמוך?

הרבה פעמים עולה השאלה מול מי כדאי לעבוד? האם מול מי שעובד באופן עצמאי? או שאולי חברת מדידות היא זו שכדאי לבטוח בה? התשובה לכך היא מורכבת, מטבע הדברים ועליה אפשר לענות אחרי ששמים על כף המאזניים את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות הללו.

היתרונות של מודד מוסמך עצמאי הם בכך שמדובר על מי שאתם יכולים לבקש ממנו מה שמחברה גדולה אתם לא יכולים לבקש. אתם יכולים להיות בטוחים שהוא זה שמגיע לכל מדידה, אתם יכולים לסמוך עליו במידה מסוימת שיבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

אבל, משרד מדידות מקצועי, וודאי כזה שבוחר את העובדים שלו באופן מדויק ומקצועי, יכול להבטיח לכם לא רק אנשי מקצוע מעולים כי אם גם ציוד טוב ואיכותי.

אל תשכחו כי הסיבה בגינה מודד מוסמך מחיר נקבע בין היתר בגלל סוג הציוד בו צריך להיעזר, בגלל שמדובר על ציוד מאוד יקר שצריך לדעת איך להפעיל אותו.

גם אם תבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר בעולם, אבל לא מי שיש לו את הכלים לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, למעשה לא עשיתם בזה כלום.

לכן, ההמלצה היא תמיד דווקא ללכת למשרד מדידות, ללכת למי שיש להם את המשאבים לתת לכם את המענה הרחב ביותר שאפשר. כך שתהיו בטוחים כי אתם בידיים טובות.

'מודדים אקספרס' החברה המובילה בישראל לשירותי מדידות

אצלנו תוכלו למצוא מודד מוסמך לדירה מחיר משתלם בפריסה ארצית. אנחנו נגיע לכל מקום בארץ ונבצע את העבודה שלנו בעזרת כלים איכותיים ומתקדמים.

אנחנו כאן כדי לאפשר לכם לקבל את המענה המקצועי הרחב ביותר שאנחנו יכולים לתת. אנחנו שמחים לתת אותו ללקוחות שלנו, בכל פעם מחדש.

אז אם אתם מחפשים מודד מוסמך לצורכי ארנונה ואם אתם מחפשים מענה בנוגע לתחילתו של פרויקט בניה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם. כל שעליכם לעשות כעת הוא להרים את הטלפון או לתקתק על מקלדת המחשב ואנחנו כבר נצא מיד, בדרך אליכם.

5/5 - (36 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן