מודדים אקספרס

תשריט בית משותף

✔️ הכנת תשריט בית משותף

☑️ מומחים ברישום תשריטים לטאבו

✔️ כולל אחריות על העבודה.

☑️ ייעוץ טלפוני חינם עם מודד מומחה.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

☑️ להצעת מחיר ממשרד מדידות:

לרישום תשריט בית משותף חייגו: 077-8043050

לתשריט בית משותף יש משמעויות מרחיקות לכת. הסיבה לכך היא שמבחינה משפטית, כאשר אנחנו מדברים על זכויות בניה בנכס, זכויות מכירה של נכס ועל כל דבר אחר שנמצא בתוך הקטגוריה הזו, אנחנו מדברים למעשה על מה שיש להגדיר אותו באופן מדויק כדי שיהיה ניתן לדון עליו.

תשריט בית משותף או פרטי

אם יש לאדם בית פרטי או בעל דירה בבניין מסוים מעוניין למכור את הדירה שלו, כל עוד לא ברור מה השטח שנכלל בתהליך המכירה, לא יהיה אפשר למכור את הנכס. על פניו מדובר על מה שהוא אמור להיות פשוט, אבל כאשר נעמיק בתחום של תשריט בית משותף, נבין כי מדובר על מה שלא תמיד הוא כל כך ברור לכולם ועל מה שבכל זאת עלול להביא לאתגרים לא פשוטים.

שירות מקצועי של הכנת תשריט בית משותף זה 'מודדים אקספרס'

תהליך של יצירת תשריט בית אתם יכולים לעבור אצלנו, אצל מודדים אקספרס. אנחנו נלווה אתכם לאורך התהליך ונוודא כי אתם מקבלים את המענה המקצועי הרחב ביותר כדי שתוכלו להיעזר במסמכים הרשמיים בהמשך ללא כל קושי.

את השירות אנחנו מעניקים ומבצעים בעזרת המודדים המקצועיים שלנו איתם אנחנו עובדים אחרי בחירה קפדנית ומקצועית ללא פשרות. אם אתם מחפשים מענה עבור עריכה של תשריט בית משותף, אנחנו כאן עבורכם.

תשריט בית משותף מה זה?

דיברנו בכמה מילים על תשריט בית משותף, אבל אולי זה הזמן לדבר בהרחבה על המשמעות המשפטית של תשריט בית ומתי נידרש להיעזר בתוצאותיו. על פי החוק הישראלי, כל חלקה בה נמצא יותר מיחידת דיור אחת, היא בית משותף. הדוגמה הקלאסית היא בניינים והיא יכולה להיות חצר משותפת סביבה כמה בתים ועוד מקרים בהם ייווצר לנו בית משותף.

אגב, לעיתים אפילו הדיירים עצמם לא יודעים כי הם חיים בבית משותף על פי החוק. הכנת תשריט בית פרטי תידרש בעיקר כאשר בעל הבית מעוניין לקבל משכנתא, לקבל היתר בניה, למכור את הנכס וכן הלאה. כלומר, כאשר עליו לקבל אישור לבצע שינוי בנכס, במידה ואין תשריט בית משותף קיים שמעוגן ברישום מסודר בטאבו, בעל הנכס לא רשאי למעשה לעשות שום דבר בנכס, כלומר, אין לו זכויות על הנכס שבבעלותו.

התפקיד של יצירת תשריט בית משותף זה לוודא כי השטח עליו מדובר בהסכם הוא באמת השטח ששייך לבעלים המנסה לערוך בו שינויים כאלו ואחרים. עבור תשריט דירה יש ליצור קשר עם כל המחזיקים בנכסים השונים באותו בית משותף, כדי לבצע מדידה מסודרת של כל חלק וחלק ליצירה של תשריט בית משותף בצורה מקצועית ותקינה.

תשריט בית משותף
תשריט בית משותף

איך נראה תשריט בית משותף?

כאמור, תשריט בית משותף הוא התרשים שמלווה את ההסכם המשפטי, מלווה את הרישום הסופי בטאבו. תשריט חלוקה לצרכי רישום כולל את החלקים הבאים:

הצהרה של עורך תשריט בית משותף

כאמור, רישום פרצלציה, כלומר, הרישום הסופי של השטחים בטאבו, הוא מה שאפשר לעשות אותו רק אחרי שמודד מוסמך ביצע את המדידה הנדרשת. מכאן שצריך לראות גם על גבי תשריט בית משותף כי מי שערך את התכנית הוא איש מקצוע מנוסה ומוסמך בלבד.

תרשימי חלוקה

בתוך תשריט בית לא תמצאו את השמות של הבעלים השונים המחזיקים בנכס, אבל כן נראה את החלוקה בין גושים שונים על גבי השרטוט.

תרשימי סביבה

גבולות המבנה והשטח.

תכנית מפורטת בטבלה שמית

לא רק שרטוט מלמעלה, לא רק תשריט לפי גוש וחלקה, כי אם גם שמות הנכסים ברשימה מסודרת.

רשימת הנכסים המוצמדים

זה יכול להיות החניון המשותף, החצר, המחסנים וכן הלאה.

כמה זמן לוקח לערוך תשריט בית משותף?

הפקת תשריט בית משותף זה תהליך שלא באמת לוקח הרבה מאוד זמן, אולי יום אחד של עבודה אינטנסיבית עבור בניין ממוצע. האתגר הוא לא הזמן בו עורכת העבודה עצמה, אלא היצירה של שיתוף פעולה מלאה בין כל הגורמים עבור השלמת התהליך. הכנת תשריט דירה היא מה שכדאי לערוך כאשר כולם תומכים בתהליך שכן אם לא, תמצאו את עצמכם בהליכים משפטיים לא פשוטים שמתלווים לתהליך מהסוג הזה.

אבל חשוב מאוד להגיד במקום הזה שגם אם יש שכן שמתנגד לתהליך, יש לכם זכות חוקית לדעת בדיוק מה גודל הנכס שלכם לכל מטרה. הסדר זכויות מקרקעין הוא לא מה שאתם צריכים לוותר עליו ותמיד אתם יכולים לבחור להיעזר באנשי מקצוע, עורכי דין ומודדים מוסמכים שיעזרו לכם לעבור את התהליך הזה בצורה הטובה ביותר ובשלום.

תוקף התשריט מהו?

אנחנו חיים בישראל ואף אחד לא יופתע אם ישמע כי אחד השכנים הרחיב את הדירה שלו על חשבון השטח הציבורי ללא היתר, אם היה מי שסגר את המחסן לטובת יחידת דיור ועוד אינספור מקרים בהם היו מי שפעלו באופן לא חוקי בנכס. זו הסיבה בגינה, לאורך תהליך של רישום בטאבו, התוקף של תשריט בית משותף עבור תהליך הרישום הוא עד חצי שנה לכל היותר.

לכן, לפני שאתם מבצעים הזמנת תשריט בית משותף, תמיד כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים כדי שלא תמצאו את עצמכם נתקלים בבעיות כאלו ואחרות לאורך הדרך.

טאבו תשריט בית משותף מעלה את ערך הנכס

לא רק במקרים בהם רוצים למכור את הנכס או כאשר לוקחים משכנתא, אנחנו תמיד ממליצים לבקש תשריט בית משותף ורישום מסודר בטאבו גם אם אין לזה סיבה קונקרטית. כאשר הנכס רשום בצורה מסודרת ומעוגנת על פי חוק, הערך של הנכס עולה רק בשל הפעולה הזו, ללא כל התערבות נוספת מצידכם.

כאשר מנסים לבצע הסדרה מתוך ניסיון לקבל משכנתא או כדי לבנות בנכס, הרבה פעמים הלחץ לסיים את התהליך עולה ואין לזה סיבה. אתם יכולים לבחור לבצע את התהליך מתי שתרצו, האמינו לנו, בסופו של דבר אתם לא תתחרטו על כך.

כמה עולה תשריט בית משותף?

מחיר הכנת תשריט בית משותף, תלוי במקרה. כדי לבצע את המדידה על הצד הטוב ביותר חשוב מאוד לשים לב ולבצע את המדידה בעזרת מכשירים מתקדמים. הרי בסופו של דבר כל טעות מדידה עלולה לעלות ביוקר ואין שום סיבה להגיע למצב הזה. משום שמדובר על מכשור יקר הרבה פעמים המחיר עולה במקרים מורכבים כאשר מדובר על מדידה שדורשת יותר ציוד ויותר ידע מקצועי בסופו של דבר.

תשריט בית משותף זה 'מודדים אקספרס'

השירות של מודדים אקספרס ניתן בפריסה ארצית וגם אתם יכולים ליהנות ממנו. אנחנו נשמח לעזור לכם וללוות אתכם לאורך התהליך עד לרישום הסופי בטאבו של הנכס. לשאלות נוספות אתם מוזמנים לשאול אותנו כעת ולהזמנה של שירות מקצועי עד אליכם, אתם יכולים לפנות אלינו בטלפון או דרך אתר האינטרנט.

אנחנו שמחים וגאים לעמוד בחוד החנית של המודדים בישראל ולתת שירות מעולה עבור אלפי משפחות, עסקים ויזמים בתחום הנדלן בכל רחבי הארץ.

כדי לבצע למעשה כל פרויקט הנדסי צריך לקחת את המידות המדויקות של המקום בו אנחנו מעוניינים להקים את הפרויקט, מה שעושה כמובן משרד מדידות מקצועי.

למאמר המלא היכנסו לאתר וקראו בעצמכם :)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

למעבר לחלק מסוים בעמוד זה
מודדים אקספרס
מודדים אקספרס

חברת מדידות המספקת את כל סוגי המדידות בפריסה ארצית, בעלת וותק של 15 שנים וניסיון רב במבחר פרויקטים.

שירותים נוספים

מודד מוסמך חוות דעת

עדי זוארץ
עדי זוארץ
לפני שבועיים
קרא עוד
חיפשתי בעל מקצוע המתמחה ברישום פרצלציה והגעתי למודדים אקספרס שנתנו מענה מקצועי וביצעו את כל התהליך בצורה נהדרת כולל ליווי של עו"ד. תודה רבה עזרתם לי מאוד!
שמואל אלבז
שמואל אלבז
לפני חודש
קרא עוד
חיפשתי מודד מוסמך ואיכשהו הגעתי אליהם. תודה רבה לחברת מודדים אקספרס שביצעו לי את המדידה בזמן ובמדויק, ממליץ בחום, עשו עבודה מצוינת ובמחיר הוגן.
אלי לייבוביץ'
אלי לייבוביץ'
לפני 3 חודשים
קרא עוד
עקב סכסוך שכנים מתמשך הייתי צריך לבצע מדידה מחודשת על מנת לדעת מה גודל שטח הבית. הזמנתי מודד והגיע בזמן עם ציוד מקצועי וחדיש ביצע את המדידה בזריזות וכבר יומיים אחרי קיבלתי את המסמך של המדידה. תודה רבה עשית אחלה עבודה, ממליץ מאוד.
שירי גולד
שירי גולד
לפני שנה
קרא עוד
לקראת שיפוץ דירה שהיינו צריכים לבצע נתבקשנו מהמעצבת לבצע מדידת פנים לבית כדי שהיא תוכל לעצב בהתאם למידות. הזמנתי מודד דרככם והכל הלך מצוין, גם המחיר היה הוגן ביחס לאחרים, סה"כ מרוצה מאוד. תודה רבה.
הקודם
הבא

צור קשר

מחפשים רישום תשריט בית משותף?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

5/5

אזורי שירות

דילוג לתוכן