מודדים אקספרס

מודד מוסמך לבניין

יש סיבות רבות בגינן צריך לפנות לשירותיו של מודד מוסמך לבניין. בין אם אתם צריכים להכין תשריט לבניין משותף או לתקן רישום של בניין משותף עליכם לפנות למודד מוסמך איכותי ואמין שיסייע לכם. הנה הסבר קצר על מה זה תשריט בניין משותף ומה זה תיקון רישום בית משותף, מתי צריך להכינו או לתקנו ולמי כדאי לפנות במידת הצורך.

מה זה תשריט בניין משותף?

אחת הסיבות המרכזיות שמצריכת פניה למודד מוסמך לבניין היא הכנת תשריט לבניין פרטי או משותף. כשמישהו רוצה למכור את דירתו הוא מחויב על פי חוק לפרט מה הם השטחים שנכללים בתהליך המכירה. התהליך שעשוי להישמע פשוט איננו כזה כלל ועיקר. כאשר ישנם בניינים משותפים חלקים רבים נחשבים 'תחומים אפורים' ולא ברור למי הם שייכים, הדבר עלול להוביל לאתגרים לא פשוטים ולקושי בתהליך מכירת הדירה.

מתי צריך להיעזר במודד מוסמך לבניין להכנת תשריט בניין משותף?

פעמים רבות נדרש להשתמש בתשריט בניין משותף (אפילו אם אנחנו לא מודעים לכך כלל). לכן להכנת התשריט באופן מקצועי וללא פשרות יכולות להיות משמעויות פרקטיות ומשפטיות רבות. בין היתר, לפי החוק הישראלי כל בניין שיש בו יותר מיחידת דיור אחת נחשב משותף, כך גם דירות שיש להם חצר משותפת.

ברגע שאנו יודעים שאנו חיים בבית משותף עלינו להיות מודעים להשלכות של ההגדרה משפטית זו ונדרש לתשריט בניין משותף כאשר נרצה לערוך שינויים בנכס. למשל בלקיחת משכנתא, קבלת היתר בניה מכירה ועוד. ניתן להתייעץ עם חברת מדידות על הצורך בהכנת תשריט במקרה הספציפי שלכם.

שירות הכנת תשריט בניין משותף על ידי מודד מוסמך

כדי לערוך תשריט בניין משותף יש לפנות לחברות המעסיקות מודדים מוסמכים ומקצועיים ומודד מוסמך לבניין. אחת מהחברות המובילות והמקצועיות בתחום היא 'מודדים אקספרס' שמציעה שירות מקצועי הכולל ליווי לאורך כל התהליך ועזרה במילוי המסמכים הרבים הנדרשים להכנת תשריט בית משותף. החברה מעסיקה מודדים מקצועיים הפועלים ללא פשרות ובקפדנות רבה על מנת להגיע לתוצאות המיטביות שיבטיחו תשריט בניין משותף ללא חת.

תיקון רישום בית משותף

תהליך תיקון רישום בית משותף הוא תהליך בו אחד מבעלי הבית המשותף מבקש לערוך תיקונים ברישום המבנה. שינויים יכולים לכלול למשל בניה על אחד הגגות, חלוקה של החניות ועוד. כאשר רוצים לתקן את רישום הבית המשותף יש לשתף כמובן את הדיירים הנוספים המושפעים מהשינויים ולפעול בשקיפות על מנת לשפר את התהליך.

יש צורך גם בפנייה למודד מוסמך לבניין ולחברות מדידה מקצועיות שיוכלו לערוך תיקונים ברישום הבית המשותף בהתאם להחלטות הדיירים ובהתאם למצב המשפטי החל על הנכס.

שירות תיקון רישום בית משותף

בפנייה למשרד מדידות כמו חברת 'מודדים אקספרס' ניתן לעבור את תהליך תיקון רישום הבית המשותף בצורה חלקה ויעילה. המקצועיות של החברה יכולה להבטיח סיוע בהליך המקצועי הנדרש תוך הבאת הידע המקצועי והמשפטי הדרוש לתהליך.

במידה ומוותרים על שירות מקצועי אנו עלולים למצוא את עצמנו מבזבזים זמן וכסף רב על העיסוק בהליך התיקון. במידה ומוותרים על תיקון רישום הבית המשותף הדבר עלול להערים קשיים רבים כשנרצה לשנות את הסטטוס של הנכס, לשפצו או למוכרו.

שירותי מדידה נוספים

שירות הכנת תשריט בניין משותף ותיקון רישום בית משותף, הם מהנפוצים והחשובים ביותר בשירותי מדידה שמתבצעים בידי מודד מוסמך לבניין. אך קיימים שירותי מדידה נוספים וחשובים שכדאי לדעת עליהם על מנת לפנות למודד מוסמך במידת הצורך. בין היתר יש לפנות לשירותי מודד מוסמך לבניין כאשר אנו רוצים לדעת כמה אנחנו צריכים לשלם בארנונה, כאשר אנחנו רוצים לקבל היתר בניה או כאשר יש לנו פרויקט וצריך למדוד את הקרקע על מנת לתכננו בצורה הטובה ביותר. מידע נוסף ניתן על הצורך במדידה מוסמכת ניתן למצוא באתרם של חברות המדידה השונות (מודד קרקע).

צריכים מודד מוסמך לבניין? פנו אלינו

התהליכים הבירוקרטיים הנוגעים לבתים משותפים עלולים להרתיע אנשים מסוימים, משום שהם דורשים התעסקות רבה ועלולים לשאוב זמן וכסף. על מנת להימנע מלחץ ומההשפעות השליליות של בזבוז זמן וכסף, כדאי לפנות לחברות מדידה מוסמכות ומקצועית שמחזיקה מודד מוסמך לבניין שיסייע בתהליך.

תשריט בניין משותף או תיקון תשריט בניין משותף הם הליכים שחייבים להכין כאשר רוצים לשנות את הסטטוס של הנכס. לכן לא כדאי לדחות אותם ולהערים קשיים על המשך הפעילות בנכס.

5/5 - (16 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן