מודדים אקספרס

מדידת בית לפני שיפוץ

מדידת בית לפני שיפוץ היא חלק חשוב כל כך מכל תהליך השיפוץ וחבל לראות איך פעם אחרי פעם יש מי שמזלזלים בתהליך ולא מקדישים עבורו את מלוא תשומת הלב. אבל, אם נביט על הדברים באופן פשוט, בלי מדידת בית לפני שיפוץ לא נצליח להגיע לתוצאה טובה ומקצועית.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים מדידת בית לפני שיפוץ?

מדידת בית לפני שיפוץ היא הפעולה שתבטיח כי התכנון והביצוע של השיפוץ יתנהלו על הצד הטוב ביותר. איך מבצעים מדידת בית לפני שיפוץ, מה הדברים מהם כדאי להיזהר ומדוע כדאי שרק מודד מוסמך יבצע מדידת בית לפני שיפוץ, את הכל נבהיר כעת.

מודדים אקספרס – שירותי מדידות מעולים במחירים הוגנים

כאמור, מדידת בית לפני שיפוץ היא עבודה לאנשי מקצוע בלבד. אנחנו, במודדים אקספרס מבטיחים לספק לכם שירות מקצועי, של אנשי מקצוע מנוסים במחירים משתלמים. את העבודה אנחנו מבצעים בכל רחבי הארץ לפי דרישת הלקוח ואנחנו מבטיחים לבצע את העבודה במהירות כדי שתוכלו לצאת לדרך ולהתחיל את תהליך הבניה בקלות ובלי להסתבך. ניסיון של חמש עשרה שנה במקצוע הביא לנו את הכלים שיבטיחו כי נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר בכל פעם מחדש.

מדידת בית לפני שיפוץ, למה דווקא מודד מוסמך?

על פניו, מדידת בית לפני שיפוץ היא פעולה אותה כל אחד יכול לעשות. הרי מה הבעיה לבצע מדידה של שטח דירה, של סלון או של מטבח? אבל, קיימות כמה סיבות שיבהירו מדוע ההמלצה החד משמעית היא לבחור מודד מוסמך לביצוע העבודה:

מודד מוסמך המבצע מדידת דירה לפני שיפוץ מבטיח כי הנתונים שתתנו לאדריכל יהיו הנתונים המדויקים ביותר

בסופו של דבר, בין אם נרצה בכך ובין אם לא נרצה בכך, אין תחליף לשימוש בכלים מתקדמים ולעבודה של איש מקצוע. אנחנו יכולים להביא מטר כדי להבין מה הגודל של הדירה או של מרחב מסוים, בסוף, מי שיכול לתת לנו את המידע המקצוע בצורה הטובה ביותר הוא מודד מוסמך.

מטבע הדברים, מדידת בית לפני שיפוץ צריכה להיעשות באופן מדויק. שכן אם לא נבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, התוצאה עלולה להיות תקלות לאורך תהליך הבניה שבסופו של דבר יתורגמו לכדי תקלות שישארו עוד הרבה זמן. אתם כבר יוצאים לשיפוץ, לא שווה להשקיע את המשאבים הדרושים כדי להבטיח כי השיפוץ ייערך בדיוק על פי טעמכם המדויק?

מודד מוסמך הוא מי שיש לו את הזכות המשפטית לחתום על המסמכים הרלוונטיים עבור אישורי בניה

מדידת בית לפני שיפוץ היא לא רק צורך טכני, מדובר על צורך משפטי לכל דבר ועניין. מדידת בית לפני שיפוץ הוא מה שמחויב על פי חוק ובעיקר, התוצאות של המדידות הן קריטיות כדי לקבל היתר בניה במקרים רבים. לכן תמיד חשוב לבחור מודד מקצועי שיבצע את העבודה ויאפשר לכם לקבל את המסמכים הרלוונטיים כדי להמשיך בתהליך ולקבל את האישורים הדרושים.

מודד מקצועי הוא מי שעבר תהליך ארוך כדי לבצע מדידת בית לפני שיפוץ

מדידת דירה כאמור נשמעת כמו תהליך פשוט. אבל האמת היא כי מדובר על מדע לכל דבר ועניין ומה שכדאי לברר אותו ולהכיר אותו לעומק לפני היציאה לדרך.

מדידת דירה לפני שיפוץ, מה המחיר?

מדידת בית לפני שיפוץ עולה בערך 1000 ₪  ויכולה להגיע גם ל-3000 ₪ בממוצע. במקרים מסוימים, כאשר מדידת בית לפני שיפוץ היא לא רק עבור שיפוץ פשוט של סלון או מטבח, אלא כזו שמיועדת עבור ביצוע שינויים דרמטיים במבנה, לעיתים יתבצעו כמה מדידות לאורך הדרך שבסופו של דבר ניתן יהיה לחבר אותן לכדי חבילת שירות אחת. בדרך כלל ההמלצה היא לבחור חברת מדידות מנוסה עבור מדידת בית לפני שיפוץ. הסיבה היא שחברת מדידות יכולה להתאים את המחיר בקלות רבה יותר מאשר מודד עצמאי הפועל לבד.

מדידת בית לפני שיפוץ היא לא עבודה שלוקחת הרבה זמן

הרבה פעמים יש רתיעה של לקוחות מהבירוקרטיה הכרוכה במדידה של דירה. באופן כללי להמתין לכל בעל מקצוע זה מה שלאף אחד אין באמת את הסבלנות לעבור אותו. אתם יכולים להיות רגועים ופשוט לדעת כי מדידת דירה לפני שיפוץ לא חייבת להיות אירוע שגורר אתכם להמתין לבעל מקצוע לאורך שעות רבות לחינם.

אפשר ואפילו בקלות יחסית להגיע לכדי כך שמדידת דירה לפני שיפוץ תהיה קצרה, עניינית ובשעה הנוחה לכם. באופן כללי, תמיד היציאה לדרך בכל תהליך גדול היא רגע לא קל. אבל כשמתחילים ללכת, כשמזמינים את אנשי המקצוע ומבצעים את העבודה מגלים שהכל יכול להיות הרבה יותר קל.

מודדים אקספרס – חברת מדידות פנים מקצועית

רוצים לבצע מדידת בית לפני שיפוץ? אין שום בעיה, אנחנו בדרך. מודדים אקספרס נותנים את טווח השירותים הרחב ביותר לכל מי שמעוניין להתחיל פרויקט בענף הבניה. לכל שאלה אנחנו פה.

5/5 - (14 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן