מודדים אקספרס

רחפן צילומי אוויר אורתופוטו

חברת 'מודדים אקספרס' מעניקה שירותי מדידה בכל רחבי הארץ, תוך שימוש תדיר בכלים מתקדמים לצורך כך. בין היתר, חברת מודדים אקספרס מבצעת מדידות של בתים פרטיים ודירות, מיפוי שטח עם רחפן עבור יצירה של מפה טופוגרפית, שימוש בכלים כמו, רחפן צילומי אוויר אורתופוטו ועוד. אנחנו מגיעים לכל חלקי הארץ ועושים כמיטב יכולתנו, כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר במחירים משתלמים. רוצים ליהנות משירות מצויין במחיר שווה לכל כיס? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם.

מה זה רחפן צילומי אוויר אורתופוטו?

רחפן צילומי אוויר אורתופוטו הוא תוצאה ישירה של ההתפתחות הטכנולוגית, המשפיע על כולנו, בצורות שונות. צילום אווירי מרחפן מאפשר לנו ולאנשי מקצוע כמונו, בכל רחבי העולם, לקבל את הנתונים המדויקים על תא שטח זה או אחר.

בשנים האחרונות, אנחנו רואים שינויים בענף המדידות. פיתוח של כלים חדשניים כמו רחפן צילומי אוויר אורתופוטו נותן לנו מידע שלא היינו יכולים ליהנות ממנו בעבר. כמו שוודאי תבינו בקרוב, יש הרבה משמעות לנתוני הפתיחה של מגרש או שטח, המיועדים לבניה.

מכאן גם עלה הצורך שהיתרגם בסופו של דבר, למכשיר יוצא דופן כמו זה. אורתופוטו רחפן הוא כלי שצריך לדעת איך להשתמש בו וכמובן, איך להפיק אותו. על כך ועוד, במאמר הבא.

איך בנוי רחפן צילומי אוויר אורתופוטו?

רחפן אורתופוטו הוא רחפן, כלומר, המכשיר עצמו, עליו מותקנת מצלמה מיוחדת, שיכולה לתת לנו, ברזולוציה מדהימה, את הנתונים של השטח. רחפן צילומי אוויר אורתופוטו הוא אמנם רחפן, כלומר, חלק ממשפחת הרחפנים שאפשר לראות היום, כמעט בכל מקום בארץ, אבל, מטבע הדברים, אנחנו לא מדברים על רחפן רגיל, אלא על מכשיר מיוחד, שיכול להגיע לגובה מדויק, בהתאם לבקשת המפעיל של המכשיר.

בנוסף, חשוב להתאים את המצלמה לגוף הרחפן ולהדק אותה היטב. הרי אנחנו רוצים לקבל תמונה מהימנה בסופו של דבר ולא, חלילה, למצוא את עצמנו עם מכשיר מפורק. צילומי אוויר אורתופוטו יכולים להתגבר על עיוותים בקנה מידה שנוצרים, במקרה של תצלום אווירי מכלי תעופה אחר, למשל מטוס או הליקופטר.

זאת משום שהתוצאה היא לא רק הצילום שהפיק רחפן אורתופוטו, אלא, מודד מוסמך מנוסה, משתמש בתוכנות מיוחדות, כדי להביא את הנתונים המדויקים, נתוני האמת על השטח ולא חלילה, נכנע לעיוותים שיכולים להשפיע על שיקול הדעת של המומחים.

רחפן מדידות
רחפן מדידות

עבור מה רחפן צילומי אוויר משמש?

אורתופוטו רחפן הוא לא רק כלי שנותן לנו את הכוח לעשות מיפוי שטח עם רחפן. אלא, חשוב לציין כי רחפן אורתופוטו משמש אנשי מקצוע רבים מתחומים שונים. בין היתר, המכשיר עוזר לפענח את השינויים הטופוגרפיים והאקולוגיים של תא שטח לאורך השנים, הוא נותן נתונים מדויקים שיכולים להשפיע גם בבחירות של מי שעסוקים בפיתוח אזורי וכלכלי, בערים או ביישובים.

יש מקרים רבים בהם, ניעזר בתכונות של רחפן אורתופוטו בשביל להגיש נתונים שמסייעים לחקלאים וכן הלאה. במילים אחרות, משום שמדובר על כלי מתקדם כל כך, עם איכויות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, אפשר לנצל את אותו בשביל הרבה מאוד דברים נוספים. כמובן, כמו שכבר אמרנו, לא כל אחד יכול לנצל את המכשיר בצורה הטובה ביותר, אבל על כך נדבר בהרחבה כעת.

מי מפעילים רחפן אורתופוטו ולמה זה חשוב?

רחפן אורתופוטו, כמו שאמרנו, יכול לספק לנו נתונים שמכשירים אחרים לא יכולים לתת. צילום רחפן משמש, הרבה פעמים, עבור מיפוי פוטוגרמטרי ועבור מדידת שטח קרקע ובדיוק בגלל זה, לא כל אחד יכול להפיק מאותו רחפן אורתופוטו את אותו הדבר.

מדוע? משום שבמידה ורוצים להשתמש במכשיר בשביל ליצור מפה טופוגרפית או מפה מצבית, שבהמשך, תצטרף לתיק שיוגש לרשות המוניציפלית, כדי שבסופו של יום זו תאשר היתר בניה בשטח, חשוב שזה שיפעיל את אותו רחפן אורתופוטו, יהיה מודד מוסמך, כזה שיש לו את הרישיונות וההכשרה הדרושים. למה? משני טעמים.

הראשון – כי רק מודד מוסמך יכול לחתום על המסמכים הרשמיים

בין אם אתם מחפשים מי שיפעיל רחפן צילומי אוויר אורתופוטו בשביל שיהיו לכם הנתונים המדויקים, על גודל המגרש, מה שישמש אתכם בהמשך. אם תרצו לנהל משא ומתן עסקי על הנכס ובין אם אתם מעוניינים להשתמש באותו רחפן צילומי אוויר אורתופוטו בשביל מדידה להיתר בניה, אתם חייבים חתימה של מודד מוסמך בעל רישיון. אחרת, אולי יש לכם נתונים, אבל הם לא תהיה להם משמעות מבחינה משפטית.

השני – כי נתונים לא מדויקים יכולים להוביל להשלכות מרחיקות לכת

כמה כסף ומשאבים אתם עתידים להוציא, במידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך בניה. תנו לנו להגיד את זה במקומכם, אתם עתידים להוציא הרבה מאוד כסף וזמן יקר. רחפן אורתופוטו נועד לתת לנו נתונים מדויקים, אלו יעברו לאדריכל שיתכנן את הנכס עליו חלמתם תמיד.

חישבו מה יקרה אם במהלך המדידה, תהיה טעות קטנה. המשמעות היא שהאדריכל יבסס את התוכנית על נתונים לא מדויקים, בהמשך העבודה בשטח תתבצע לא נכון ואתם וודאי כבר יודעים את ההמשך בעצמכם. לכן, אם אתם רוצים נתונים של רחפן צילומי אוויר אורתופוטו, אסור להתפשר על בעל מקצוע נטול ניסיון והכשרה.

מיפוי באמצעות רחפן
מיפוי באמצעות רחפן

אורתופוטו צילומי רחפן מחיר זול האם קיים?

צילומי רחפן מחיר משתנה מפעם לפעם. בגדול, טווח המחירים הוא בין 1,500-10,000 שקלים. הכל תלוי בגודל השטח, המטרה של הצילומים והנתונים וכמובן, העבודה שתתלווה בעת שרטוט המפה הטופוגרפית בסופו של דבר. ההמלצה שלנו היא תמיד לשאול את אנשי המקצוע, כמה העבודה תעלה, אחרי שהעברתם נתונים מיוחדים לשטח שלכם.

מיפוי שטח עם רחפן רק עם המומחים בצילומי אוויר – מודדים אקספרס

אנו מתמחים בתחום המדידות כבר שנים ארוכות, אנחנו נשמח ללוות גם את תהליך הבניה שלכם ולספק צילומי אוויר אורתופוטו לכל דורש. מוזמנים לדבר איתנו, לתת לנו את הנתונים ואנחנו נגיע אליכם בתוך כמה ימים, מלווים בציוד מקצועי, אותו יפעילו מודדים מוסמכים מטעמנו. כאן עבורכם, לכל שאלה.

5/5 - (20 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן