מודדים אקספרס

למה צריך מודד ומה תפקידו?

למה צריך מודד זו שאלה שחוזרת על עצמה הרבה פעמים, בכלל לא פעם ענף הבניה נראה כאילו הוא מורכב משורה ארוכה של אנשי מקצוע שכאילו נמצאים שם 'סתם' כאילו לחינם 'דוחפים' לנו עוד פעולות שאנחנו צריכים לבצע לפני שאנחנו ניגשים להגשים את החלום שהוא לבנות את כל מה שאנחנו מעוניינים לבנות בסופו של דבר. אבל, כדי להבין למה אנחנו צריכים מודד? למה צריך מודד, אנחנו צריכים להיכנס לעומק הקורה ולהבין את ההיגיון שמאחורי הפרוצדורה. את כל המידע הזה ואת הדברים שחשוב שתדעו, תמצאו במאמר הבא.

מחפשים מודד עוד היום? פנו לחברת מודדים אקספרס

אם אתם כבר יודעים למה צריך מודד אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד ולהציע את השירות של מודדים אקספרס. אנחנו מגיעים עם אנשי מקצוע שעברו בחינות קפדניות ועם ציוד מתקדם כדי שתקבלו את המידע המדויק ביותר בלי שום בעיה. אצלנו תמצאו מודדים מוסמכים בפריסה ארצית שיגיעו במהירות לכל קריאה שלכם. נשמח לעזור לכם, לכל שאלה אנחנו זמינים כבר עכשיו.

למה צריך מודד מוסמך ובאיזה מקרים ניעזר בו?

אם אתם שואלים למה צריך מודד? התשובה היא שישנם מגוון סיבות ומקרים לצורך בביצוע מדידה, לפניכם חלק מהמקרים המוכרים שאנו נתקלים בהם יום יום:

מודד מוסמך הוא מי שיכול לעזור לכם להוריד את תשלום הארנונה

תשלום הארנונה, כמו שכולנו יודעים היטב, הוא נגזרת של המקום בו ממוקם הנכס בעיר והגודל שלו. בין אם מדובר על עסק ובין אם מדובר על בית פרטי. כאשר יש פער בין הנתונים הקיימים של הבית ובין מה שכתוב ברשות המוניציפלית שגובה את הארנונה, יש מקום להזמין מודד מוסמך שייתן את המידע העדכני ויאפשר לכם להתווכח על גובה תשלום הארנונה אותו אתם נדרשים לשלם.

כאשר אתם מביאים את הנתונים אותם אסף מודד מוסמך יש לכם עילה משפטית להגיע בטענה כי הנתונים שבידי העירייה הם נתונים מוטעים מה שיאפשר לכם להתחיל בפרוצדורה שסופה הורדה משמעותית של תשלום הארנונה. אז אם אתם שואלים למה צריך מודד, זו הסיבה הראשונה.

המודד ייתן לכם את המידע המדויק עבור יצירה של תכנית בניה מקצועית

הרבה פעמים שואלים למה צריך מודד עבור תהליך שיפוץ או למה צריך מודד כדי למדוד שטח קרקע. מה שלא יודעים מי ששואלים את השאלה וחושבים לתומם כי כל מה שצריך הוא אמצעים פשוטים כדי למדוד שטח הוא שמדובר על מדע של ממש. כדי לבצע כל תהליך בניה, על התכנית שיש בידי הקבלן ובידי האדריכל חייבים להיות מדויקים, אחרת נראה תקלות בביצוע. לכן חשוב כל כך לבחור מודד מקצועי שיאפשר לכם ולאנשי המקצוע איתם אתם עובדים לבצע את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר ללא תקלות מיותרות.

מודד זה שיכול לתת לכם את המסמכים הדרושים עבור היתרי בניה

כל מי שמעוניין לבצע שיפוץ או לבנות בית חייב למסור נתונים מסוימים לרשויות על מנת שתהיה לו האפשרות להתחיל בתהליך הבניה. מבחינה משפטית רק מידע אותו מוסר מודד מוסמך יכול להיחשב עבור מתן ההיתר.

אחרי שהבנו למה צריך מודד, בואו נדבר על הדברים מהם כדאי להישמר

ענף הבניה הוא ענף פרוץ, את זה כל מי שעבד פעם עם קבלן יודע היטב. למה צריך מודד מוסמך ומקצועי? משום שטעויות שנערכות בשלב המדידה עלולות בסופו של דבר להתבטא בהוצאה לפועל של תכנית פגומה. תפקיד המודד לוודא כי בשטח העובדים יודעים בדיוק איפה הם אמורים למקם את היסודות כדי להתחיל את תהליך הבניה.

כך שחשוב מאוד לבחור מודד שיש לו את ההסמכה הנדרשת. אם אתם מתלבטים האם בחרתם מודד מקצועי העונה על הקטגוריה הזו אתם יכולים לבחון האם המודד אותו בחרתם נמצא ברשימת המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל.

חוץ מזה, למה צריך מודד מקצועי ואמין?

משום שלעיתים תידרשו לעבוד איתו כמה פעמים כדי לאפשר לתהליך הבניה להתנהל כנדרש או אם יש לכם וויכוח ארוך עם הרשות המוניציפלית לגבי תשלום הארנונה. לעיתים אנשי מקצוע בענף הבניה ממליצים אלו על אלו תמורת עמלה מסוימת אותה הם מגלגלים הלאה ללקוח.

שימו לב כי העבודה של מודד מקצועי עולה בערך 1500-4500 ₪ עבור מדידה ולעיתים עולה יותר בגלל נתונים מורכבים שדורשים מהמודד להפעיל מכשירים מתקדמים ולעבוד קשה יותר וכמובן מפני גודל השטח הנמדד. למה צריך מודד מקצועי ומומלץ? כי אתם לא רוצים לשלם עמלה שלא אתם בחרתם לשלם ושאתם מממנים אותה ללא ידיעתכם.

מודד מוסמך מזמינים רק דרך 'מודדים אקספרס'

אחרי שהבנתם לעומק למה צריך מודד, אחרי שהבנתם כי התשובה לשאלה למה צריך מודד היא לא כי: 'ככה זה', הרגע הוא לבחור את איש המקצוע איתו אתם מעוניינים לעבוד. אנחנו, בחברת 'מודדים אקספרס' לא שואלים למה צריך מודד, אנחנו יודעים מעל לכל ספק כי התפקיד שלנו הוא פשוט לספק לכם את המודדים הטובים ביותר לביצוע המשימה.

5/5 - (14 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן