מודדים אקספרס

מודד מוסמך מומלץ – מה צריך לבדוק?

פרויקט בנייה הוא מבצע מורכב ובסיומו אנו מקווים לקבל את התוצאה היפה והאיכותית ביותר שניתן. במטרה להשיג את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר, אנחנו שוכרים את שירותיהם של אנשי מקצוע שונים, שאנו מאמינים שהם המוצלחים ביותר בתחומם. פרויקט בנייה מצריך אדריכל טוב ויצירתי, קבלן מנוסה, מעצב פנים עם ראש מיוחד ואנשי מקצוע נוספים כמו מודד מוסמך מומלץ. בשלב ההתחלה של כל פרויקט בנייה יש איש מקצוע אחד שהוא חשוב במיוחד, הוא האיש שיביא לכך שפרויקט הבנייה יתחיל מנקודת הפתיחה הטובה ביותר וישפיע רבות על התוצאה הסופית, המודד.

המודד – קווים לדמותו של מודד מומלץ

מודד מוסמך הוא בעל מקצוע חשוב מאין כמוהו שתפקידו להכין מתווה סימון יסודות מדויק, הכולל אלמנטים רבים הקשורים בקרקע עליה עומדים לבנות. המודד משרטט עבור הקבלן מפה מקיפה של כל האלמנטים הקשורים בקרקע לרבות, תוכנית הנדסית שתסמן לקבלן היכן לבנות ובעיקר, היכן להקים את היסודות של המבנה המיועד.

המפה הטופוגרפית אותה מצייר המודד היא הבסיס לקבלת היתרי הבנייה וקבלת התוצאה המיטיבה ביותר בסיום התהליך. מודדים מוסמכים המגיעים דרך חברת מודדים אקספרס, מצוידים בציוד טכנולוגי מתקדם, המאפשר להם לבצע את כל המדידות הדרושות, ברמת דייקנות מושלמת.

היכן מוצאים מודד מוסמך מומלץ?

מומלץ לחפש משרד מדידות המספק שירותי מדידה באמצעות מודדים מוסמכים ומקצועיים, שנבחרו בקפידה ונחשבים לעילית של המודדים. מודד מוסמך מומלץ יהיה פעיל במסגרת חברת מדידות או, יהיה מודד בעל עסק עצמאי. הדבר הראשון שיש לעשות לפני שסוגרים הזמנת עבודה עם מודד הוא, לבדוק שהמודד רשום ככזה, באתר של המרכז למיפוי ישראל. באתר זה רשומים אך ורק אנשי מקצוע שעברו את מסלול הלימודים הארוך והחשוב, המתבצע, על פי רוב, בטכניון בחיפה.

מודד שאינו רשום באתר למיפוי ישראל למעשה, לא עבר הכשרה מקצועית ראויה בכדי לשמש כמודד מוסמך. אחד היתרונות בעבודה מול חברת מדידות, שחברה כזאת תעסיק אך ורק מודד שעבר את ההכשרה המקצועית הנדרשת, ורשום כמודד מוסמך, באתר מיפוי ישראל. חברת מודדים אקספרס מעסיקה מודדים מוסמכים מומלצים הרשומים באתר מיפוי ישראל ולהם ידע מקיף וניסיון, במדידת פרויקטים רבים, קטנים וגדולים כאחד.

מודד הלכה למעשה

התפקיד של מודד מוסמך חשוב גם לאחר שהסתיימה עבודת התכנון המקדים. המודד יסמן לאדריכל היכן בדיוק ימוקמו הכלונסאות, יחפרו את היסודות, ימוקמו קווי הבניין וכו'. אין מקום לטעויות בעבודה זו, כל מילימטר עשוי להיות קריטי מבחינה בטיחותית ומבחינת התהליכים הרגולטוריים.

אם נתמצת את תפקידו של המודד למשפט אחד נאמר, המודד מסמן לקבלן את מה שהאדריכל תכנן. לכן, נחשב המודד לאיש מקצוע חשוב במיוחד בכל תהליך בנייה. עבודה איכותית ומדויקת שלו, תמנע בעיות גדולות בעתיד הפרויקט.

המלצות על מודד מוסמך

כמו בכל תחום מקצועי, אחת הדרכים הטובות ביותר לבחירת איש מקצוע היא, קבלת המלצות מאנשים קרובים, שנעזרו באיש המקצוע לו אתם זקוקים. חשוב שיהיו אלה אנשים שאתם ממש סומכים עליהם ועל שיקול הדעת שלהם.

חשוב מאוד לשאול אותם שאלות ספציפיות אודות המודד עליו הם ממליצים כגון: מה הייתה זמינותו של המודד, האם הוא שירותי, האם מבחינה מקצועית הוא הוכיח ידע ודאג לכך שתהליך הבנייה יהיה חלק וכמובן, איך לא, שאלו אודות רמת המחיר שהוא גובה עבור שירותי המדידה.

וודאו שקיימת פוליסת ביטוח

עבודתו של מודד מוסמך מומלץ חשובה ואף קריטית כפי שצוין קודם לכן. אי לכך, טעויות בעבודתו עלולות לייצר הסתבכות של ממש. מדידה שגויה של המודד תוביל לכך שתתבצע בנייה לא נכונה של המבנה ומיקום לא נכון של הבנייה ואלה, יובילו לצרות גדולות אל מול רשויות המדינה (הרשות המקומית והוועדה לתכנון ובנייה).

עקב כך, חשוב לוודא שמעבר ליכולותיו המקצועיות של המודד, ומעבר לציוד המתקדם בו הוא נעזר, יש לו פוליסת ביטוח המכסה על טעויות בעבודתו. פוליסה זו היא ערובה לכך שאם נעשתה טעות שגרמה להוצאות כספיות נוספות גדולות, תוכלו במידת הצורך, לתבוע את חברת הביטוח של המודד, ולקבל חלק נכבד מהכספים בחזרה.

להזמנת מודד מוסמך מומלץ – דברו איתנו

חברת מודדים אקספרס מספקים לכם שקט נפשי גם בהיבט הביטוחי, כל עבודה של מודד מוסמך מטעמנו מגובה בפוליסת ביטוח שתבטיח אתכם אל מול טעויות בביצוע העבודה של המודד, למרות שאינן שכיחות כשמדובר במודדים אקספרס.

5/5 - (24 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן