מודדים אקספרס

לוקחים את המדידה 3 צעדים קדימה! מדידה בתלת מימד

החלטתם לשפץ את הבית עם אדריכל ו/או מעצב פנים? לרוב, אדריכלים יפגשו אתכם הלקוחות פרונטלית, יעברו על הבקשות שלכם, תקציב, אופי וסגנון עיצובי לאחר השיפוץ ונושאים רבים נוספים שיעלו בפגישה הראשונית. לאחר מכן, על האדריכל להציג שרטוט / תוכנית אדריכלית על מנת לקבל את אישורכם. בכדי שהאדריכל יוכל לבצע את התוכנית הוא נעזר במודד מבנים מקצועי אשר סורק את המבנה באמצעות מכשור מתקדם ואיכותי בתלת מימד או הוא ממיר לפורמט רצוי לאדריכל, ובנוסף מקבל האדריכל ואתם הלקוחות הסופיים (בעלי הנכס) סיור וירטואלי, אח תאום של הנכס שלכם טרם השיפוץ.

מהי מדידה בתלת מימד בעצם?

ישנם מודדים אפילו כיום בשנת 2024 אשר משתמשים במטר, מד לייזר או סורק חצובתי, אך מודד מקצועי ומנוסה במקובקי מבצע סריקה באמצעות מכשיר ייחודי ומתקדם ביותר אותו הוא "לובש" על עצמו ומסתובב בנקודות שונות בנכס, לפי הצורך, וזאת על מנת שכלל שטח הנכס יסרק.

מכשיר המדידה במקובקי מדידות יורה קרני לייזר (1,200,000 קרני לייזר בשניה) באמצעות הסריקה מתקבל העתק מדוייק של הנכס ברמת דיוק גבוהה ביותר.

מדידה בתלת מימד סיור וירטואלי
מדידה בתלת מימד סיור וירטואלי

מה ניתן למדוד במדידה התלת מימדית?

באמצעות מדידת מבנים בתלת מימד (עם מודד מקצועי) אתם מקבלים סיור וירטואלי ממש כמו גוגל מפות, בסיור ניתן לסייר באופן דיגיטלי ולראות את הנכס בדיוק כמו שהוא, אחד לאחד, מיום הסריקה הכולל אפשרות למדוד באופן מפולס בתוך הסיור.

ניתן לסייר בין החדרים בנכס, לסמן ולמדוד גובה בכל נקודה בין הרצפה לתקרה, ניתן למדוד מידות של המטבח, גובה מהשיש לתקרה, מהשיש לקיר, פתחי דלתות, ארונות וכו'. ניתן למדוד אופקית, אנכית, שטח עגול/ מצולע / מרובע וגם מדידה באופן חופשי.

הסיור הוירטואלי נשאר זמין 24/7 כך שהאדריכל ו/או המעצב כמו גם הלקוח הסופי כמובן, יכולים בכל רגע להכנס לנכס, לסייר בו, לסמן ולמדוד בו, ולהגיע להחלטות בכל זמן שנוח.

בזכות המוצר, כל המעורבים נהנים מחיסכון עצום בזמן (הגעה לנכס, נסיעות, מדידות נוספות נפרדות של אנשי מקצוע), וכמובן חיסכון כספי בעלויות השיפוץ, הן בזכות הדיוק הרב של השרטוט והסיור והן במניעת טעויות של קדיחות במקומות לא רצויים וכו')

הצגת מדידה בתלת מימד
הצגת מדידה בתלת מימד

יתרונות במדידה תלת מימדית במקובקי מדידות:

  • מינימום הפרעה ללקוח הסופי, מדידה מקצועית ומדוייקת של 100 מטר עורכת 4 דקות בלבד.
  • רמת דיוק גבוהה במיוחד בזכות מכשיר המדידה הייחודי אשר יורה 1,200,000 קרני לייזר בשניה ומספק תוצאה איכותית ברזולוציה גבוהה ביותר
  • המרת הסריקה לכל פורמט רצוי ,AutoCAD,SketchupRevit
  • הסיור הוירטואלי מאפשר לכם סיור ממש כאילו אתם נמצאים במקום מבל ישאתם שם פיסית, ניתן לבצע מדידות מתוך הסיור הוירטואלי עצמו באופן מפולס אופקי, אנכי, שטח פוליגון, שטח עגול ועוד
  • הסיור מאפשר לראות מבט על של המקום עצמו על מנת לתת למתכנן נקודת מבט חדשה.
  • יכולת הסבר של האדריכל לגבי התוכנית שלו, כלומר לא צריך לדמיין, האדריכל יכול להציג תוכנית ממשית עם שרטוטים מדוייקים.
  • השרטוט מתקבל על ידי המודד תוך מספר ימי עסקים בודדים.

שירותי מדידה מקצועיים

במקובקי מדידות תוכלו לקבל 24 שירותים מגוונים ומיוחדים בהתאמה לצורך שלכם. בין אם אתם לקראת פרויקט בניה מאפס, או שיפוץ של נכס, קבלנים ויזמים או פרטיים, תוכלו לקבל הדמיות סטילס, וידאו, אינטרקטיביות ומגוון שירותים נוספים. למידע נוסף בקרו באתר: https://makovki.com/

5/5 - (24 דירוגים)

שאלה נפלאה! אנו מבצעים את כל סוגי המדידות:

  • מדידות ארנונה
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות קרקע
  • מדידות פנים
  • רישום פרצלציה
  • תשריט בית משותף
  • תצ"ר ועוד…

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר או להתקשר 077-8043050 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

בהחלט כן! אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ. לרשותינו מס' מודדים מוסמכים מטעם המרכז למיפוי ישראל ובעלי רישיון בתחום, כך שתקבלו את המענה המקצועי ביותר.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

דילוג לתוכן